Masz już nowoczesną, atrakcyjną dla użytkowników i przyjazną wyszukiwarkom firmową stronę WWW? Jej pozycjonowanie w Google przynosi zadowalające efekty, a inwestycja w płatną reklamę PPC oraz content marketing szybko się zwraca? Czy wiesz, że z powyższych sukcesów jesteś w stanie wyciągnąć jeszcze więcej korzyści? Powinieneś zająć się optymalizacją konwersji, którą wykonasz dzięki analityce internetowej (webowej). Nasza doświadczona agencja SEO może się tym zająć!
Korzystając z pomocy profesjonalnego analityka, zyskasz szansę na zrealizowanie wszystkich ważnych celów biznesowych. Duża popularność serwisu internetowego nie zawsze przekłada się na odpowiednie zaangażowanie odwiedzających go osób. Celem pozycjonowania i promowania firmowej witryny w Google jest przyciągnięcie klientów i zachęcenie ich do wykonania konkretnej czynności, np. złożenia zamówienia czy wysłania zapytania ofertowego. Aby to zrobić, musisz najpierw poznać swoich użytkowników, a następnie dopasować witrynę oraz treści do ich potrzeb i właśnie w tym pomoże Ci nasz doświadczony analityk internetowy.
Specjalista gromadzi oraz wnikliwie analizuje dane pochodzące z różnych narzędzi analitycznych. W efekcie jest w stanie bardzo dokładnie ustalić preferencje oraz zachowania użytkowników. Dodatkową zaletą tego procesu jest możliwość precyzyjnego mierzenia efektywności kampanii marketingowych prowadzonych np. w sieci reklamowej Google. Dzięki kompleksowej analityce webowej dowiesz się, czy są skuteczne oraz jak wpływają na poprawę wskaźnika konwersji!
Ponieważ nasza agencja SEO zatrudnia najlepszych specjalistów w branży, możemy zagwarantować kompleksową weryfikację danych związanych z witryną WWW. Analityka internetowa zaczyna się od analizy ilościowej. Na tym etapie konfigurujemy narzędzia analityczne, ustalamy cele prowadzenia biznesu klienta, a następnie zbieramy, odpowiednio grupujemy oraz przetwarzamy informacje. Choć działania te pozwalają na wyciągnięcie wielu ważnych wniosków, nie poprzestajemy na tym.
Kolejnym etapem jest bowiem analiza jakościowa, dzięki której doświadczony analityk internetowy bardzo dokładnie poznaje użytkowników konkretnego serwisu WWW. Tak kompleksowe podejście do realizacji tego zadania sprawia, że:
Praca naszej agencji SEO nie kończy się na samej analizie danych pochodzących m.in. z profesjonalnych narzędzi analitycznych Google. Analityka obejmuje również wsparcie doświadczonego pracownika, z którego pomocą dopasujesz swoją witrynę internetową do potrzeb klientów oraz zwiększysz wskaźnik konwersji.
Źródło: https://www.grupa-tense.pl/analityka-internetowa/